اداکار قوی خان کس بیماری کی وجہ سے انتقال کر گئے

0
Pakistani actor Qavi Khan passed away at the age of 80 due to cancer

پاکستانی اداکار قوی خان ۸۰ سال کی عمر میں کس بیماری کی وجہ سے انتقال کر گئے۔

معروف اداکار اور پرائیڈ آف پرفارمنس ایوارڈ یافتہ قوی خان اتوار کو کینیڈا میں انتقال کر گئے۔ اس خبر کی تصدیق آرٹس کونسل کراچی کے صدر محمد احمد شاہ نے کی۔ ان کی عمر 80 سال تھی اور ان کے پسماندگان میں چار بچے ہیں۔ قوی اپنے علاج کے لیے کینیڈا میں مقیم تھے اور خیال کیا جاتا تھا کہ وہ کینسر میں مبتلا ہیں

قوی خان کی موت کیسے ہوئی؟
کینسر
قوی خان نے مختلف ٹیلی ویژن ڈراموں میں بطور اداکار کام کیا۔ ان کے کچھ کاموں میں سہیلیاں، (2016)، فراز (2017)، خانی (2017)، اور میری شہزادی (2022–2023) شامل ہیں۔ قوی خان کینسر کے باعث 5 مارچ 2023 کو 80 سال کی عمر میں انتقال کر گئے۔

قوی خان کی بیوی اور بچے:

قوی اور ناہید تقریباً پانچ دہائیوں سے ایک دوسرے کے ساتھ تھے اور ایک دوسرے کے اہم معاون تھے۔

ان کے بیٹے مہران اور عدنان خاندان کے سب سے بڑے بچے ہیں۔

pakistani legand actor qavi khan died due to caner

Qavi Khan act as a DSP in Andhera Ujala (Urdu: اندھیرا اجالا) darama.

کاوی خان ایک پاکستانی اداکار ہیں جو کئی ٹیلی ویژن ڈراموں اور فلموں میں نظر آ چکے ہیں۔ وہ 13 نومبر 1942 کو پشاور، پاکستان میں پیدا ہوئے۔ قوی خان نے اپنے اداکاری کیرئیر کا آغاز 1960 کی دہائی میں کیا اور اس کے بعد سے وہ پاکستانی انٹرٹینمنٹ انڈسٹری کے نامور اداکاروں میں سے ایک بن گئے۔ انہوں نے 200 سے زائد فلموں میں اداکاری کی اور اپنی اداکاری کے لیے کئی ایوارڈز جیتے، جن میں 1988 میں پرائیڈ آف پرفارمنس ایوارڈ اور 2012 کے لکس اسٹائل ایوارڈز میں لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ شامل ہیں۔ ان کے کچھ قابل ذکر کاموں میں ٹی وی ڈرامے دھوپ کنگر، سمجھوتہ ایکسپریس، اور مکداس کے ساتھ ساتھ زندہ بھاگ اور نہ مالم ارادہ شامل ہیں۔ کاوی خان اپنے فلاحی کاموں کے لیے بھی جانے جاتے ہیں اور مختلف فلاحی منصوبوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ہیں۔

قوی خان کے بچے اپنی اہلیہ کے ساتھ: ان کے 4 بچوں سے ملیں- 2 بیٹے عدنان اور مہران اور 2 بیٹیاں مہناز قوی.پاکستانی-اداکار نے 1960 کی دہائی کے اوائل میں اپنے اداکاری کیرئیر کا آغاز کیا اور اپنی متاثر کن اداکاری کی مہارت اور منفرد شخصیت سے بہت جلد اپنا نام روشن کیا۔
قوی خان کا اداکاری کا کیریئر پانچ دہائیوں پر محیط تھا، اس دوران وہ 500 سے زائد فلموں، کئی ٹیلی ویژن ڈراموں اور کئی ریڈیو ڈراموں میں نظر آئے۔
انہوں نے پاکستانی تفریحی صنعت کے کچھ بڑے ناموں کے ساتھ کام کیا ہے اور ایک ورسٹائل اور قابل اعتماد اداکار کے طور پر شہرت حاصل کی ہے۔
اس بات کی تصدیق کی گئی ہے کہ تجربہ کار اداکار طویل علالت کے بعد اتوار 5 مارچ 2023 کو 80 سال کی عمر میں انتقال کر گئے۔

Qavi Khan Family, Wife, Daughter, Son, Biography:

Muhammad Qavi Khan was a Pakistani-Canadian film, radio, and television actor, acting in over 200 films. The Government of Pakistan honoured Khan with the Pride of Performance in 1980 and Sitara-e-Imtiaz in 2012 for his contribution to the field of arts. Wikipedia

Born: 1942, Peshawar, Pakistan

Died: March 5, 2023

Spouse: Naheed Qavi

Awards: Pride of Performance, Nigar Awards, Sitara-i-Imtiaz

Nominations: Lux Style Award for Best TV Actor – Viewers’ Choice, Lux Style Award for Best TV Actor – Critics’ Choice

Children: 4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *